|
|
|
|
|
|
זלזול של עיתון בלקוח |
נושא התלונה: |
שבת 28 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קרליבך 2 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש 12 2011 ביקשתי להתנתק כי העיתון לא מגיע כמובטח {ליד דלת הבית ]אלא בכל מיני מקומות ליד הבית ולעיתים לא קריא בגלל מים או קרוע הובטח לי שוב שלא תהיה כזו שוב ,הסכמתי לחדש ל6 חודשים כניסיון בתנאי שהבעיה של השליח נפתרה ובטופס שנשלח אלי כתוב בכתב יד במידה ויש בעיות הפצה בחלוקת עיתונים ועיתון לא יונח מול דלת הכניסה המנוי יבוטל .ובכן יום אחרי העיתון על הדשא ולא במקומו שלחתי לעיתון פקס והודעתי שהמנוי בוטל ולמרות זאת אני עדיין מקבל עיתון אנא לא לשלוח יותר עיתון ההוראה בוטלה ואני לא מתכונן לחדש אותה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ניתוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|