פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל מינויי לעיתון בלי קנס יציאה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קרליבך 2 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו מנויים לעיתון מעריב 18 שנה. 18 שנה אנחנו לקוחות נאמנים. ביום 4.1. 2012, התקשרתי להודיע שהחלטנו בשלב הזה לבטל את המנוי באופן מיידי. לתדהמתי, הודיעה לי המוקדנית שאני נמצאת במסלול התחייבות מחודש מאי2011 ל135 ₪ לחודש ובמקרה שאני מבטלת את המנוי, אני צריכה לשלם קנס משמעותי.

אני לא התחייבתי בשום שלב להתחייבות כלשהי בחודש מאי 2011. ג'ולי, האישה שדיברה איתי, אמרה לי שבחור בשם רים התקשר אלי במאי 2011 להודיע שתקופת ההתחייבות שלי הסתיימה ואני הסכמתי להמשיך אותו. היא אמרה לי שלא קיים אפשרות של מנויי בלי התחייבות ו"תמיד" מתקשרים ללקוח להודיע כשנגמרה תקופת ההתחייבות כדי שהם יכולים להסכים להתחייבות חדשה. בכל 18 השנים שאני מנויה על מעריב, אף פעם לא קיבלתי טלפון ביוזמת העיתון כדי להודיע על סיום מסלול. וגם לא הייתי מסכימה למחיר מופרך כמו 135 ₪ אם זה היה כרוך בהתחייבות לתווך ארוך. ברור לכל אחד שהמחיר של135 ₪ לא מיצג שום חסכון משמעותי תמורת התחייבות שנתית.

שלחתי להם באותו יום מכתב בפקס בו דרשתי ביטול מיידי ללא קנס יציאה אלא אם הם יכולים לספק לי ניירת שמראה את ההתחייבות שהם תואנים שקיימת. הם לא חזרו ולכן התקשרתי שוב היום לקבל תגובה. הם מודים שקיבלו את הפקס אבל לא מוכנים לשקול ביטול מינויי בלי קנס משמעותי. הם מודים שניירת לא קיימת והעיסקה נעשתה טלפונית וששום ניירת נשלחה. הם אמרו שהם ימלאו לי היום מכתב עיסקה באיחור של 7 חדשים ורק אחרי שביקשתי לבטל את המנויי שלי והתחייבות שהם קבעו עבורי ללא ידיעתי. אני דורשת ביטול מיידי של המינויי שלי ללא קנס.
ככה לא מתייחסים ללקוחות ותיקים.

כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של המינויי שלי ללא קנס יציאה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהל פני שם ותפקיד:
שלום אסתר,
בברור במחשב אכן נמצא כי הינך במסלול בו קיימת התחייבות.
עם זאת בשל הוותק שלך במעריב נכבד בקשתך והחלטתך לביטול.
נציגי השרות עימם שוחחת פעלו על פי הנהלים-
מאחר ופנייתך הועברה לפניות הציבור, אשמח לשוחח עימך ולהבין מדוע אינך מעוניינת בהמשך וכמובן אכבד כל החלטה שלך.
תגובה:
הושארה הודעה למנוי בבית-לא ניתן ליצור קשר עם המנויה בטלפון הנייד עקב הפעלת
סינון אישי.
יווצר קשר עם המנויה ותכובד בקשתה לביטול ללא כל חיוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה