הטעיה של נציגי קשרי לקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אכזבה קשה וחוסר אמינות. לאחר מספר שנים שאני מנוי במעריב, לפני כחודשיים בעת חידוש המנוי ל 6 חודשים קיבלתי חודש חינם והגעתי להסכמה עם נציג שימור לקוחות שלהם כי ישלחו לי תלושי קניה לרשת מגה(רב תו) על סך 50 ש"ח,זאת לאחר שסירבתי לחדש מנוי עם תלושים שלFACTORY54. בכל החידושים האחרונים החידוש כלל חודש חינם ו-50 ש"ח תלושים של רב תו,הובטח לי ע"י הנציג כי ישלחו לי תוך חודש תלושים של רב תו. להפתעתי ולאכזבתי נשלחו לי תלושים שלFACTORY54.משיחה עם נציגת שימור לקוחות היא טענה כי הם כבר לא נותנים תלושים של רב תו. ולא הסכימה להחליפם כפי שסוכם. לא נראה לי שזאת רק "חריצות יתר של איש מכירות, מאחר והעניין הגיע לידי נציגת שימור לקוחות שיכלה לתקן זאת. עצתי לכם, מה שלא כתוב וחתום עם מעריב מנויים יתכן מאד שגם לא יכובד, אני בכל מקרה איתם גמרתי. נא הפיצו את המקרה הזה שלי כדי שלא יפגעו אנשים נוספים על ידם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת כספי בסך 50 ש"ח והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|