פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של נציגי קשרי לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אכזבה קשה וחוסר אמינות. לאחר מספר שנים שאני מנוי במעריב, לפני כחודשיים בעת חידוש המנוי ל 6 חודשים קיבלתי חודש חינם והגעתי להסכמה עם נציג שימור לקוחות שלהם כי ישלחו לי תלושי קניה לרשת מגה(רב תו) על סך 50 ש"ח,זאת לאחר שסירבתי לחדש מנוי עם תלושים שלFACTORY54. בכל החידושים האחרונים החידוש כלל חודש חינם ו-50 ש"ח תלושים של רב תו,הובטח לי ע"י הנציג כי ישלחו לי תוך חודש תלושים של רב תו. להפתעתי ולאכזבתי נשלחו לי תלושים שלFACTORY54.משיחה עם נציגת שימור לקוחות היא טענה כי הם כבר לא נותנים תלושים של רב תו. ולא הסכימה להחליפם כפי שסוכם. לא נראה לי שזאת רק "חריצות יתר של איש מכירות, מאחר והעניין הגיע לידי נציגת שימור לקוחות שיכלה לתקן זאת. עצתי לכם, מה שלא כתוב וחתום עם מעריב מנויים יתכן מאד שגם לא יכובד, אני בכל מקרה איתם גמרתי. נא הפיצו את המקרה הזה שלי כדי שלא יפגעו אנשים נוספים על ידם.
כספי סוג הנזק :
השבת כספי בסך 50 ש"ח והתנצלות. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה