פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של מעריב נושא התלונה:
גלנר דרור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בעבר לעיתון מעריב בשל בעיות הפצה של מעריב לא קיבלתי את העתונים לפתח ביתי כמובטח - בשל ההתנהלות הנ"ל ניתקתי את קשריי עם העיתון הנ"ל
כיום אני מנוי על מגזינים של מעריב אבל עדיין נמצא במסכת של לחצים והטרדות של מוקדני מעריב שמחייגים ממספרים חסויים ואינני מעוניין לשוחח עמם- לא רוצה לשמוע הבטחות שווא ושקרים,לא טלפונים ולא רוצה להתנהל מולם טלפונית אך ורק בכתב בלבד - הפעלתי סינון שיחות לנייד שלי ולא עונה להם יותר - כיום בשל ההטרדות הנמשכות הנני מבקש לבטל גם את מנווי המגזין שברשותי לא רוצה עמם קשר בכלל - איך מבצעים ניתוק זאת בלי להתפס בציפורני הנוכלים הללו ? רק רוצה שקט
חשבתי לשלוח מכתב רשום על ניתוק ובמקביל להורות לחברת השרארי להפסיק לחייב - האם יש דרך יותר נוחה ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי של כל השירות שיש לי ממעריב מיידי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום רב מר גלנר!
אכן היית מנוי במעריב יומי מעל 10 שנים ברצף-המנוי בוטל מאחר וקיבלת מס' ימים עיתונים
בתיבת הדואר-זיכינו על הימים הללו וביטלנו את המנוי לבקשתך.
אני מתנצלת אם פניות נציגי המכירות גורמות לך לטרדה.
נדאג במיידית להורדת פרטייך מכל רשומה שקיימת במעריב על מנת שלא תשמע יותר
"הבטחות שווא ושקרים".
מנוי נוסף שקיים על שמך הינו מנוי למגזין "את".
המנוי יבוטל אוטו' לתום המבצע-כלומר בתחילת אפריל 2012 תשוחרר מ"ציפורני הנוכלים".
לתשומת ליבך- ניתן היה לפנות ישירות למוקד שרות הלקוחות ולבקשם מניעת פניות
אלייך או אפילו לשלוח מכתב לפניות הציבור.בקשתך היתה מתבצעת מיידית,
כך גם היה נמנע הצורך לתאר את מעריב כשקרנים, נוכלים ועוד..
היית עימנו מספר שנים לא מבוטל- אנו מעריכים זאת מאוד!!!!!!
תגובה:
הורדה מרשומות
ביטול מנוי "את" בתחילת חודש אפריל 2012
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה