פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול מנוי מעריב לנוער נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היינו שנים רבות מנויים למעריב לנוער. ב 29/1/12 ביקשתי לבטל את המנוי מחודש פברואר. נדהמתי לשמוע שיש לנו מחוייבות עד חודש יולי, כאילו דיברו איתנו וקיבלו הסכמה וכך רשום במחשב. אכן, כל כמה זמן אנו מקבלים שיחה ממעריב עם כל מיני הצעות אך לעולם לא הודיעו לנו שמנוי הולך להסתיים ומבקשים הסכמתנו להמשיך אותו. לאחר שיחות חוזרות ונשנות עם נציגי השירות מוקדנית בשם אילנה ב 2/02/12 הודיעה לי שעוצרת שליחת גליונות באופן מיידי. למרות זאת, קיבלנו היום את הגיליון שלמעשה שייך כבר לחודש חדש. אינני מתכוונת להיכנס למסא ומתן ארוך עם מעריב - חבל על העצבים ועל הזמן.מבחינתי - הודעתי על רצוננו לבטל את המנוי מראש.תשלום האחרון עבור חודש ינואר ישולם דרך כרטיס אשראי ב 15 לפברואר. מחודש מרץ ביטלנו הוראת קבע. אני דורשת ביטול מיידי של המנוי.
ביטול מיידי של המנוי מעריב לנוער פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה