פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קנס שלא כדין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2005 עשינו מנוי למעריב, לא זכור לנו האם לשלושה חודשים או לשנה. החודש, 6.5 שנים אחרי, ביקשנו לבטל את המנוי ונאמר לנו שבחודש אוגוסט 2011 התחיבנו עד אוגוסט 2012. לא רק שזה לא נכון, מעולם לא התחייבנו להארכת המנוי מאז התתחייבות הראשונה בשנת 2005. יתרה מכך, מעולם לא התקשרו אלינו להארכת תוקף המנוי אלא פעם או פעמיים לנסות למכור לנו מגזין כזה או אחר ותמיד סירבנו. במעריב מנויים לא מוכנים לתת לנו שום הוכחה להתחייבותנו. הבחורה הראשונה שדיברנו איתה אמרה שהשיחה הוקלטה וביקשנו לקבל קובץ קול. הבחורה השנייה (אריאלה) טענה שהשיחות בכלל לא מוקלטות ואין להם שום הוכחה.... בכל מקרה, המנוי בוטל וחוייבנו ב- 500 ש"ח מבלי שתהיה לנו כל אפשרות לערער או לדבר עם מישהו מוסמך שלא לדבר על קבלת הוכחה כלשהי להתחייבותנו.
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס ההזוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה