פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מנוי ללא אישורי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אשתקד, התקשרו אלינו מאת העיתון "מעריב לילדים" בנוגע להצטרפות למנוי. היות ולנו במשפחה ילדה בת שתיים עשרה שנים, נענינו בחיוב להצעה.
לאחר כמה חודשים מעת ההצטרפות למגזין, חודש אוגוסט אשתקד, גלינו כי, אנו מחויבים בתשלום נוסף מלבד המגזין האמור, על המגזין "להיות הורים". בטוחני אז כי, התרחשה שגיאה בנדון וכי מעולם לא נתתי את אישורי בהצטרפות למגזין הנ"ל. לכן יצרתי קשר עם מעריב והן עם הסוכן, והודעתי להם על האמור. זאת ועוד, הודעתי כי אין במשפחתנו זאטוטים, כאשר הילדה בת ה12 שעל שמה רשום המנוי, היא הקטנה במשפחה.
לדאבוני הרב, לאחר ניסיונות רבים וכושלים ביצירת הקשר הן עם הסוכן והן עם החברה, והשקידה הרבה לביטול המגזין הנוסף. נודע לי כי, אין כול דרך לבטל את המנוי וכי עליי לשלם תמורתו בעל-כורחי. אומנם ירדו לדעתי בעניין אחד, כי אין במשפחתנו זאטוטים ולכן שלחו כתחליף למגזין האמור את המגזין "עיצוב", ברם דבר זה קרה בחודש דצמבר ארבעה חודשים אחרי, ולאחר מכן בוטל סופית בחודש פברואר, עד אז שלמתי דמי המגזין הנוסף.

כרגע ברצוני לבטל את המנוי אשר "כביכול" מסתיימים בסוף מרץ, וגם לקבל פיצוי כספי שלמען האמת לא הייתי קורא לו פיצוי אלא החזר כספים שנגזלו ממני.

אני מרגיש עוגמת נפש עם כול הנעשה, במיוחד כאשר אני רואה שעוד הרבה ישראלים נתקלים עם הבעיה הזאת. לכאורה, נראה כי מעריב נוקטת במדיניות זו בכוונה, על מנת לסחוט כסף מאזרחים תממים כמונו.

הייתי רוצה שהעניין ייבדק ויוטפל לאלתר למען הצדק !!!

בכבוד רב,
סלימאן.
עוגמת נפש,בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר כספי, ותיקון מצב. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה