פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך 2 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי בצענו עסקה טלפונית למנוי מעריב לילדים הגיליון הראשון הגיע לאחר 3 שבועות לא לשביעות רצוננו נמסר לנו כי העיתון מנוקד ומתאים לילדים העולים לכיתה ב לצערנו העיתון לא היה מנוקד וביקשנו לבטל העסקה ממעריב מנויים .אך הדבר לא נעשה התבצעו מספר שיחות טלפון לביטול העסקה אך סיכומים בנפרד ומעשים בנפרד סיכמנו שהגיליונות יפסיקו להישלח ויפסיקו חיובי ההורדה אך לא נעשה דבר.לאחר ברורים נוספים הוצעו לנו מגזינים אחרים אנחנו לא רצינו לבסוף נמסר לנו כי ישלחו לנו רק עוד שלושה גיליונות של המגזין את בעלות של 28 ש"ח בחיוב חודשי עד דצמבר 2011 אין לנו כוח ביקשתי לקבל את הסיכום במייל אך נמסר לי כי זה לא אפשרי בקשתי בפקס מסרתי להם את המספר אך כצפוי לא הגיע שום פקס מהם.
ביטול העיסקה רטרואקטיבית מדצמבר 2011 והחזר גביית הכספים מאז.
אין עם מי לדבר כאילו שמעו על המקרה שלנו בפעם הראשונה בכל פעם מחדש שרות לקוחות גרועעעעע.
הערה : העסקה בוצעה על שם ורד יונס ת.ז 32136707 אשתי והחיובים ממשיכים לרדת מהכרטיס שלה
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה רטרואקטיבית מדצמבר 2011 והחזר גביית הכספים מאז פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה