פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשימת תפוצה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי מנוי לעיתון מעריב במשך כמה חודשים. התאכזבתי מאוד מרמת השרות, היו לי הרבה בעיות עם קבלת העיתונים, פניתי אליהם מספר פעמים וגם הטיפול בבעיות שהיו לי היה גרוע ולא מקצועי. מאז שביטלתי את המנוי שלי לעיתון מאכזבתי הגדולה, נציגי העיתון התקשרו אליי מדי שבוע לעדכן אותי ולעניין אותי בכל מיני מבצעים וחידוש המנוי. במשך שלושה חודשים ביקשתי שיפסיקו להתקשר כי אני לא מעוניינת בשום שרות שלהם גם לא בחינם. והם הוסיפו להתקשר. ביקשתי מהם מספר פעמים להוציא אותי מרשימת התפוצה באופן מיידי כי ההצקות האלו כבר היו בלתי נסבלות!!! וממש לפני מספר דקות קיבלתי מהם שוב טלפון לגבי מבצע כלשהוא. ביקשתי מהנציג שוב בפעם אולי העשירית שאני מבקשת להפסיק להתקשר. מה עוד אני יכולה לעשות?
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה