פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לבקשה להתנתקות ממנוי לא רצוי - מועד הפנייה הראשונה אוקטובר 2011 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי פנו אלי ממחלקת המנויים והודיעו לי שלאור היותי לקוחה ותיקה של NATIONAL GEOGRAPHIC אני זכאית למנוי של הירחון הנ"ל וכבונוס אקבל את עיתון "את". כל זאת למשך שנה ותמורת הסכום הצנוע של דמי משלוח בלבד. לדאבוני הרב הסכמתי. השנה האמורה הסתיימה בנובמבר 2011. החל מאוקטובר 2011 אני מנסה לשווא לבטל את העיסקה. דיברתי כבר עם המוקדניות ועם האחראית ועם המנהלת והובטח לי חגיגית שהעיתון האחרון שאקבל יהיה בינואר 2012. (למותר לציין שבמהלך השנה הזאת קיבלתי רק את עיתון "את" ולא את NATIONAL GEOGRAPHIC . לתדהמתי הרבה קיבלתי היום עיתון נוסף וכל נסיונותי למחות בטלפון לא צלחו. אשמח לקבל מידע האם קיימת דרך להפסיק את הסאגה הזו או שעלי לפנות למסלול של הגשת תביעה.
הרבה מעבר לעוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה