פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי לשנה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2012 (אינני מוצאת את החוזה ולכן אין לי תאריך מדוייק) הציע לי איציק, נציג החברה, לחתום על מנוי יומי של מעריב למשך שנה, בסכום של 55 ש"ח לחודש. המחיר מצא חן בעיני ולכן הסכמתי לחתום על מנוי. הכל נעשה בטלפון ואחר כך הגיע העתק של החוזה. כעבור זמן מה הגיעה מעטפה עם זוג כרטיסי תאטרון, שובר לרכישת משקפי שמש ועותק של נשיונל ג'אוגרפיק. הופתעתי מהמתנות, אבל חשבתי שיתכן ומצב העיתון בכי רע ולכן הם מעודדים את המנויים. לא השתמשתי באף אחת מהמתנות, כי לא היה לי צורך בהן.
בבדיקה שאני עושה מדי זמן בכרטיס האשראי ראיתי חיוב מעט נמוך יותר בסוף פברואר והנחתי שזה בגלל שלא עבר חודש מלא. חודש לאחר מכן הופתעתי לראות שהמחיר קפץ ל 79 ש"ח. פניתי לשרות הלקוחות של העיתון והקשיבו לי בסבלנות, הסבירו לי שהמתנות שניתנו לי והחודש הראשון שהיה חינם, מהווים ביחד חישוב ממוצע של 55 ש"ח לחודש. אמרתי שכל זה לא נאמר לי ואין לי ענין במתנות. אמרו שיחזרו אלי. לא חזרו. 3 פעמים חזרתי ופניתי בתדירות של כמה ימים בין פעם לפעם. לפני כמה ימים חזר אלי איציק הנ"ל ואמר לי שהסביר לי שהמחיר הוא ממוצע. הבהרתי לו שיש לי שמיעה טובה והמילה ממוצע לא הוזכרה כפי שגם המתנות לא הוזכרו. ביקשתי לבטל המנוי, נאמר לי על ידו שזה אי אפשר. ניתקתי את השיחה. למחרת חזרתי לשירות לקוחות ושאלתי אם באמת לא ניתן להתנתק. חזרו אלי וגם איציק חזר ושוב הסברתי שאין לי ענין במחיר זה, במנוי.
נאמר לי שביטול ילווה בקנס של 106 ש"ח לחודש. השתגעו שם לגמרי. הובהר לי שזה כתוב בחוזה. חשבתי שנגמר עידן האותיות הקטנות בחוזים.
הועברתי לשי משרות לקוחות שנתן לי הרצאה ארוכה, הציע לי פיצוי של 200 ש"ח בשובר לשופרסל. אמרתי לו שאני רוצה להתנתק וזהו. הוא אמר שיחזור אלי ונלבן את הענין לשביעות רצוני. שביעות רצוני נגמרה מזמן.
כספי, רק אם יהיה קנס סוג הנזק :
ביטול המנוי, תוך הסכמת העיתון לקבל את המתנות ששלח לי, ללא קנס פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה