פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקוייה ומעוותת - אי ביטול מנוי ע"פ הוראת הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית מעריב כתובת:
תיאור הבעיה:
למעריב יש שירות לקוחות שלא נותן מענה של שירות כלל!! בעבר עשיתי מנוי למגזין "את" עם דיל ל"מעריב לנוער". לפני כחצי שנה קיבלתי שיחת טלפון מ"מעריב קשרי לקוחות" לגבי סיום העסקה .בשיחה זו ציינתי שאין ברצוני להמשיך במנוי ל"את" וביקשתי לבטלו. המנוי לא בוטל והמגזין ממשיך להגיע לאי שביעות רצוני, וכמובן ש"מעריב מנויים" ממשיכים לחייב אותי בניגוד לרצוני. היום בפנייה טלפונית למוקד שירות הלקוחות בטלפון 6200* בשיחה עם שני נציגים שונים לא קיבלתי הסבר הולם למצב. הנציגים לא לקחו אחריות, ענו לי באדישות שהם לא יכולים לעזור לי. רק נציגי "קשרי לקוחות" יכולים לעזור - אך את אלה לא ניתן להשיג והם יחזרו אלי עוד 3 ימי עסקים. ענת, הנציגה שעמה שוחחתי הסבירה לי ששירות הלקוחות לא קיבלו פניה בעבר לביטול המנוי (בטח לא קיבלתם - כי אתם התקשרתם כשביקשתי לסיים את המנוי). ענת הנציגה גררה אותי לויכוח מתיש וסתום. ובשיחה מוקלטת היא חוזרת ואומרת שלא מספיק שאני מבקשת מהנציג לסיים את העסקה מבלי לחדשה - אני הייתי צריכה להתקשר בעצמי לשירות הלקוחות ולהודיע על ביטול החידוש (למה לעשות את אותו הדבר פעמיים?? זה בזבוז זמן טרחני ובלתי הגיוני בעליל, שלי כלקוחה, ושל החברה לחזור על הנאמר פעמיים). בסופו של דבר הנושא לא נפתר ואני מקווה (אך מלאת ספקות) שמחלקת "קשרי לקוחות" יואילו בטובם לחזור אלי בנושא פנייתי. אני מתחננת להפסיק את החיובים העתידיים על המנוי ואני ביקשתי זאת כבר לפני חצי שנה!! אני רוצה החזר רטרואקטיבי על 5 המנויים שעליהם חוייבתי בניגוד לרצוני. למה אני לא יכולה לבקש לסיים את העסקה ולקבל אסמכתא מיידית לאישור הפסקת העסקה? אגב, בסיום השיחה ביקשתי מהנציגה מספר אסמכתא/אישור לפנייה שלי, וזו אמרה שאין לה שום מספר או סימוכין לשיחה והיא אינה מתועדת. זה נושא אחר ובעייתי בעיני - איזה שירות לקוחות מקבל פניות מבלי לרשום אותן במערכת ולתת מספר פנייה? או שהיא שיקרה לי , או שיש פה התנהלות חובבנית, שרלטנית ומזלזלת בלקוח ובעסק עצמו. אני מזועזעת עמוקות מכל ההתנהלות והחוייה הגרועה כלקוחת "מעריב מנויים"!!
עגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת המנוי, החזר רטרואקטיבי של חיובים קודמים מיום סיום המנויו לעיתון "את" ופיצוי על עוגמת הנפש והתסכול פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה