פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת מנוי נושא התלונה:
בלייכר רות שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה למעריב כשנה. במהלך השנה, הייתי מרוצה מאוד מהשירות והעיתון אכן הגיע מדי יום. (התחייבתי לשנה בלבד)
במהלך החודש האחרון, מסיבות אישיות, החלטתי לבטל את המנוי.
דיברתי עם נציגה בשם ויקי ביום שישי 4.5.12 לגבי ביטול המנוי. הנציגה אמרה שביום שישי מוקד קשרי לקוחות סגור ועליי לחכות ליום א' שבו נציג שירות יצור עימי קשר בכדי לבטל את המנוי. אליי לציין שהדיבור שלה היה נורא לא נעים, מזלזל ומאוד פוגע!
ביום א', לאחר שראיתי שלא חזר אליי שום נציג, התקשרתי שוב למוקד השירות.
הפעם ענתה לי נציגה אחרת שטענה שיצרו עימי קשר ביום ג', עליי לחכות 3 ימי עסקים מלאים בכדי שנציג קשרי לקוחות יצור עימי קשר. שוב הנציגה דיברה בזילזול גמור, ופשוט בצורה פוגעת ולא מכבדת.
היום, יום ב', שוב התקשרתי לשירות לקוחות, ביקשתי לבטל את המנוי לאלתר ושוב, קיבלתי סירוב והנציגה טענה שיחזרו אליי עוד היום מקשרי הלקוחות. וכמובן שוב-אף אחד לא חזר.

אינני רוצה לקבל עוד את העיתון. לא ייתכן שגורלו של כרטיס האשראי שלי תלוי בנציג קשרי הלקוחות שאמור לחזור אליי, אך כמובן לא חוזר.
נעשתה פה פשוט עוגמת נפש, כמה שנהנתי במהלך המנוי, המקרה הזה פשוט הוכיח לי שאני לעולם לא אחזור להיות מנויה למעריב, וגם לא אף אחד מחבריי או הסובבים אותי. פשוט שירות לקוחות מעליב שלא מכבד את מעריב. לא יתואר שלקוחות שרוצים לבטל את המנוי לעיתון פשוט לא יוכלו לעשות זאת בגלל שהשירות לקוחות לא יכול לעשות זאת ואי אפשר לדבר עם מוקד קשרי הלקוחות בשום יום כי עמוס שם. הכסף שלי לא אמור לבוא על חשבון העמוס שיש במוקד.

אבקש לבטל את המנוי לאלתר, אינני מעוניינת לקבל את העיתון יותר, ובעקבות השירות הלקוי כנראה שגם לעולם לא אחזור להיות מנויה אליו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי וזיכוי על הימים שבהם הודעתי שברצוני לבטל-ולא עשו זאת. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה