פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות הבטחת (שקר) המוכרנית, לא אוכל לבטל את המנוי לאחר שנה נושא התלונה:
סופר איילת שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מנוי לנשיונל גיאוגרפיק, המוכרנית הבטיחה שאוכל לצאת אחרי שנה בנקודת יציאה וכשביקשתי שתעשה מנוי לשנה בלבד אמרה שכדי לקבל את המתנות (תיק ומפה) אצטרך לעשות את המנוי כמו שהוא לשנתיים אך אין שום בעיה לצאת אחרי שנה.
כעבור שנה (1.5.12) כשהתקשרתי למעריב להפסיק את המנוי ועברתי כבר שלוש בחורות (רינה, שירן וליבנת) שבכל פעם סיפרתי את הסיפור הן מסרבות להאמין לי ולא מוכנות להפסיק את המנוי אלה לתת לי מנוי למגזין אחר בקיצור לכבול אותי לחברה בניגוד לרצוני.
מדוע בית עסק כמו מעריב אינו שולח את ההסכם שנסגר בע"פ ללקוחות לאישור כך שמוכרנית שמשכורתה תלויה באחוזי מכירות לא תשקר ותעגל פינות ע"מ להרוויח על חשבוננו הלקוחות.
אני מרגישה מטומטמת ומרומה שהאמנתי למוכרת ונפלתי בפח ועוד ע"י חברה מוכרת ידועה ובעלת שם כמו מעריב!!!!
כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי לאלתר ללא קנס כפי שהובטח לי. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה