פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעריב שיקרו לי וגנבו ממני כסף, ומזה 7(!!!) חודשים אני מנסה לקבל אותו חזרהiv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הרומן שלי עם העיתון החל כאשר התקשרה אלי נציגה בשלהי חודש יולי 2011. הנציגה הציעה לי מנוי ל4 חודשים בעלות של 18 ש"ח בחודש. בנוסף, הבטיחה לי כי אקבל שובר של 100 ש"ח לדיסקרט, רומן רב מכר, מוסף כלכליסט(שבדיעבד הסתבר שבכלל לא שייך למעריב) וחוברת קופונים לשופרסל. במהלך החודשים שהייתי מנוי, נגבו מחשבוני 79 שקלים בכל חודש(!!!) במקום 18, ואת המתנות שהובטחו לי לא קיבלתי (פרט לשובר של דיסקרט שהגיע במהרה, וספר שחזרנו וביקשנו אותה במשך 3 חודשים, עד שהגיע אלינו בדואר, קרוע ומוכתם לקראת סוף אוקטובר).
כבר מחודש ספטמבר 2011, אני וזוגתי חוזרים ופונים אל מעריב על מנת לקבל את כספינו בחזרה.
בסוף אוקטובר (לאחר אינספור שיחות והתעללות נפשית בנו) מעריב אישרו כי הנציגה שיקרה לנו והבטיחו להשיב את כספינו חזרה בתנאי שנחזיר להם את הספר ואת השובר של דיסקרט. ביקשנו החזר כספי על עלות השליחה בדואר והם סרבו, אז החלטנו לשים לזה סוף, לשלוח להם את ה"מתנות" על חשבוננו על מנת שסוף סוף נוכל לקבל את הכסף חזרה.
לאחר שהייה של 5 חודשים בחו"ל, שבנו לארץ מבלי שקיבלנו את הכסף ממעריב. שבנו והתקשרנו אליהם וב27.3.2012 קיבלנו אישור על כך שמעריב העבירה את הכסף לחשבוננו.
לאחר שיחה עם ויזה, התברר כי מעריב העבירו בקשה להעברת הכסף לכרטיס ישן שלנו, ובויזה טענו כי על מעריב לשלוח פקס לויזה על מנת שהכסף יועבר לכרטיס העדכני שברשותינו. בתאריך 10.05.2012 נאמר לנו מנציג מעריב כי הם מכירים את הנושא וכי עליהם לשלוח פקס לויזה ושעלינו ליצור קשר עם ויזה תוך 4-5 ימי עבודה לוודא כי ההעברה אכן בוצעה.
ובכן, היום, 20.5.2012, נאמר לי מנציגה בויזה כי מעריב לא העבירו אליהם שום פנייה. לאחר פניה אל מעריב, נאמר לי כי יש צורך לבדוק את הנושא שוב מול הנהלת החשבונות וכי יחזרו אלי כאשר הנושא יתברר מולם.
קשה לי לתאר במילים את היחס המחפיר ואת הזלזול אותו קיבלנו ממעריב. אנחנו מחכים לקבל את כספינו מזה 7(!!!!!!!!!) חודשים. כסף אשר נגנב מאיתנו לאחר ששיקרו לנו בטלפון!!!
אני דורש את כספי חזרה באופן מיידי!!!
כספי; סוג הנזק :
החזרת הכסף באופן מיידי לחשבון ולכרטיס הרלוונטי וסיום ההתקשרות לעד. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה