|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ה-8.11.12 עשיתי מנוי לעיתון מעריב. ב-9.11.12 ניסיתי להתקשר למעריב מינויים כמה פעמים - אין מענה. ניסיתי גם ביום ה-11.11.12 - שוב ללא מענה. שלחתי פעמיים פקס עם הבקשה לביטול, שוב ,כצפוי לא הייתה תגובה. אתמול גם שלחתי מכתב רשום עם אישור מסירה.
אחרי כל זאת, האם אוכל לבטל את ההרשאה לתשלום בכרטיס האשראי?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|