פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם וזלזול בלקוח ובמנוי ותיק נושא התלונה:
יצחק  מוקי מרדכי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של מעריב מעל 10 שנים ותקופה ביטלתי את המנוי בחודש 04/2013 פנו אלי שנית לחדש את המנוי ובתמורה אקבל מכונת אספרסו ותלושי הנחה לנופש ועד היום לא קיבלתי בפנייה לפני כ3 שבועות למעריב אמרו שהם עשו הסכם עם אספרסו בר והם יצרו איתי קשר ואת התלושים ישלחו והיום היתקשרתי ואחרי תחנונים והמתנות חזרו אלי ואמרו שאספרסו בר כביכול היתקשרו אלי ואני סרבתי לקבל שזה שקר גס ואת התלושים כמובן שאין אני חושב שזו חוצפה ועלבון הכי גדול ללקוח ותיק אודה לטיפולכם
עלבון סוג הנזק :
רוצה את ביטל העסקה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה