פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לבקשת ביטול מנוי להיות הורים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/6 הצטרפתי למגזין להיות הורים הובטח שישלחו לי תיק מתנה לאחר חודש יצרתי קשר עם השרות אמרו שישלחו לי את התיק משלא הגיע התקשרתי לבטל את המנוי שכנעו אותי שהתיק ייצא אלי מחחר עם פיצוי של ספר ושוב שום דבר לא הגיע אלי שתקשרתי שנית לשרות לבטל את המנוי הובטח שמנהלת תחזור אלי עוד שעתיים אך אף אחד לא חזר אלי התקרתי שנית הובטח שיחזרו אלי תוך 3 ימי עסקים וכמובן לא חזרו אלי לאחר יומיים התקשרתי שוב והובטח שתחזור אלי מנהלת ושוב לא חזרו אלי אני פגועה מהיחס המזלזל על פי החוק צרכים לחזור אלי תוך זמן מסויים חוסר התייחסות עבירה על החוק ויחס משפיל
מבקשת לבטל את המנוי מיידי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה