פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רגישות מצד הביטוח לאומי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אימי נפטרה 22/8/05 .
8/9/05 - נשלח מכתב מטעם המוסד לביטוח לאומי ואני מצטטת:
הנדון:שינויים בקצבת שאירים (כך לא כותבים שארים,מן הראוי שאנשים יכתבו עברית בארצנו) אפשר גם להיות קצת יותר רגישים ולפחות להשתתף בצער המשפחה.עדיין המשפחה שנשארת מאחור היא בעלת רגשות ורגישות.מעבר לכך אדם שנפטר שווה יותר מרובריקה לקונית המציינת:

"...הננו להודיעך על השנויים הבאים:

קצבת שאירים - מתאריך 09/2005 - לא זכאי - הסיבה:אין זכאים לקצבה ..."

בברכה,
א. אבירם
עוגמת נפש סוג הנזק :
קצת יותר תשומת לב כשגוף רשמי של מדינת ישראל מנסח מ פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
hbjhghfvhycc cf שם ותפקיד:
התקשרו אל לשכת הדובר 02-6709530/2 תגובה:
היבכגדסככאכגרדגאקגדא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה