פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיפול שירותים מיוחדים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' הבנים 14 אשדוד כתובת:
סניף אשדוד, נכות כללית שירותים מיוחדים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 23.04.2006 הגיש קלמן ג'ורג' (בעלי) תביעה לשירותים מוחדים. עקב המחלה PROGRESSIVE CEREBELLAR ATAXIA מצבו הדרדר, הו סיעודי לחלוטין,מרותק למיטה עם קתתר קבוע. 5 שנים טיפלתי בו ללא עזרה, אבל אני לא יכולה לטפל בו יותר - כי זה מצריך להרים אותו, לסובב, לקלח, לכליף חיתולים, ועוד פעולות פיזיות שאני לא יכולה לבצע.לפני יותר מחודש היה אצלנו בבית נציג של הביטוח לאומי, ובדק המצב של בעלי. עדיין לא קיבלנו תשובה. ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם הביטוח לאומי אגף נכות כללית שירותים מיוחדים באשדוד, ובמשך השלושה שבועות אחרונים הם עונים לטלפון בתשובה שהם לא נותנים שרות בטלפון. ב15.06.06 שלחתי להם גם פקס ועדיין לא קיבלתי תשובה, אז פניתי למוקד טלפוני מרכזי - שם אמרו שהתיק נימצא כבר חודש אצל הרופא, אין מה לעשות.גם שלחתי פקס לאגף פניות לציבור לירושלים. באופן פרטי אי אפשר לקבל אישור להעסיק עובד זר בסיעוד, עד קבלת השירותים המיוחדים. קשה לי להאמין שבמצב כלכך קשה צריך להמתין חודשים ללא עזרה.
סיבוכי המחלה עקב חוסר תזוזה,והיגיינה סוג הנזק :
לזרז את הטיפול פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל תחום פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה