עיכוב בטיפול שירותים מיוחדים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רח' הבנים 14 אשדוד |
כתובת: |
סניף אשדוד, נכות כללית שירותים מיוחדים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 23.04.2006 הגיש קלמן ג'ורג' (בעלי) תביעה לשירותים מוחדים. עקב המחלה PROGRESSIVE CEREBELLAR ATAXIA מצבו הדרדר, הו סיעודי לחלוטין,מרותק למיטה עם קתתר קבוע. 5 שנים טיפלתי בו ללא עזרה, אבל אני לא יכולה לטפל בו יותר - כי זה מצריך להרים אותו, לסובב, לקלח, לכליף חיתולים, ועוד פעולות פיזיות שאני לא יכולה לבצע.לפני יותר מחודש היה אצלנו בבית נציג של הביטוח לאומי, ובדק המצב של בעלי. עדיין לא קיבלנו תשובה. ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם הביטוח לאומי אגף נכות כללית שירותים מיוחדים באשדוד, ובמשך השלושה שבועות אחרונים הם עונים לטלפון בתשובה שהם לא נותנים שרות בטלפון. ב15.06.06 שלחתי להם גם פקס ועדיין לא קיבלתי תשובה, אז פניתי למוקד טלפוני מרכזי - שם אמרו שהתיק נימצא כבר חודש אצל הרופא, אין מה לעשות.גם שלחתי פקס לאגף פניות לציבור לירושלים. באופן פרטי אי אפשר לקבל אישור להעסיק עובד זר בסיעוד, עד קבלת השירותים המיוחדים. קשה לי להאמין שבמצב כלכך קשה צריך להמתין חודשים ללא עזרה.
|
סיבוכי המחלה עקב חוסר תזוזה,והיגיינה |
סוג הנזק : |
לזרז את הטיפול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|