קבלת קוד משתמש לאתר שירות אישי |
נושא התלונה: |
יום שני 21 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי היום מכתב מביטוח לאומי ובו אפשרות לקבל קוד משתמש לכניס לאתר אישי, אלא שאת הפעולה אני צריכה לעשות דרך הסמרטפון, אין לי סמרטפון וגם לא למקורבי. בשיחה עם נציגת שירות לקוחות נאמר לי שאין אפשרות לשלו לי ב-SMS ולא בדוא"ל. לא ייתכן שזו האפשרות היחידה כאשר למחצית ואולי יותר מהאוכלוסייה במדינה הרשומים בביטוח הלאומי אין מכשיר סמרטפון, יש לי מחשב ואני רוצה לעקוב אחר החשבון האישי שלי, אך נבצר ממני כי אין לי סמרטפון. האם זה שירות רק לבעלי יכולת? צעירים? מיוחסים?
אני מקווה שתוסיפו אפשרות נוספת לקבל את הקוד.
אודה לטיפולכם המסור ולמענה מהיר
בברכה,
יסכה ***005*****896
טל: 0507****25
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אפשרות נוספת מלבד סמרטפון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|