פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר תשלום מס. (תאום מס 2013) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. בחודש ינואר 2014 הגשתי בקשה לתאום מס בביטוח לאומי. (באינטרנט) ולא קיבלתי כל תגובה מביטוח לאומי. בחודש אפריל 2014 פניתי אישית לביטוח לאומי לבדוק תשובה לבקשה. ונעניתי שטופסי 126 הוגשו רק עתה ובימים הקרובים אקבל תשובה. לאחר המתנה נוספת פניתי בחודש יולי שוב. ואז נזכרו שעדיין חסרים טופסי 126 של חברות שמהם בקשתי תאום מס. ועל כן עלי להביא טופסי 106 של שנת 2013 ויטפלו בבקשה. הטפסים הועברו במקום וגם נשלחו בפקס. נכון להיום. אין תגובה מביטוח לאומי. במקביל התברר לי כי חבר שעובד עם אותם חברות קיבל החזר מביטוח לאומי על תאום מס. ולא קיבל תשובה שהחברות לא הגישו טופסי 126.
ביטוח לאומי מתעלל באזרח. ולא מתייחס לתפקידו לתת שירות. מדוע לא מודיעים לאזרח על בעיה במתן השירות???.
וכיצד לאדם אחד ניתן לבצע תיאום ולשני אין את טופסי 126.???.

כספי סוג הנזק :
החזר של עודפי הגביה בתוספת ריבית והצמדה. ופיצוי על עגמת הנפש. פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת הסניף שם ותפקיד:
לא שייך לסניף רמלה תגובה:
יש להעביר לסניף המטפל נתיבות - או באר שבע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה