פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני, צורך להגיע למקום לצורך הודעה על החלפת חשבון בנק נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה קיבלתי מכתה מב"ל שהם מנסים להעביר לחשבוני החזר כספי אך אינם יודעים מה חשבון הבנק העדכני שלי. ניסיתי להשיגם טלפונית במשך שעות כדי לברר כיצד ניתן לטפל בלי להגיע לנצרת ורק אחרי כ-4 שעות (במשך יומיים) ענו לי.
מסתבר שאין דרך לשנות את מס חשבון הבנק הרשום אצלם מבלי להגיע פיזית, מוזר מאד כי מזה שנים אני משלם להם בשיקים מהחשבון "החדש" לכלל לא הפריע להם כשזה שונה. מבקש למצוא דרך לשפר השרות בסעיף זה.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה