פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה כראוי , חוסר איכפתיות , זמן המתנה רב , ועוד הפקידה מתחמקת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תלונה בנושא כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לאגף הנכות לאחר הגשת בקשה מחודשת לנכות לפני כחודשיים וחצי ולא קיבלתי שום התייחסות , המתנתי בטלפון מכיוון שהיה הקו תפוס לאחר מכן ענתה לי הפקידה אמרה מה פתאום רק הגשתם בקשה לפני כחודש והוזמן התיק , דבר שני אני לא מטפלת בעניין הזה אמרתי לה תעבירי אותי למי שכן מטפל בעניין אמרה שהפקידה לא נמצאת ורק תהיה בשבוע הבא אמרתי לה מה אין מי שייתן מענה לציבור אתם נורא מזלזלים בציבור לאחר חצי שעה של המתנה את עונה לי שאת לא המטפלת בתיק ,אמרה אני מעבירה לפקידה בקשה אמרתי לה האם ידוע לך אם התיק הגיע אמרה אמרתי לך שאני לא מטפלת בתיק אין לי זמן בשבילך "בקול רם " וניתקה את הטלפון
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
להתייחס למבוטחים יותר בעדינות , לשרת אותם כראוי, ל פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה