פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל מאד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כפי שכנראה ידוע כבר, המוסד לביטוח לאומי אינו דואג להודיע לעצמאיים שיש להם חוב עבורו. אני כרגע בן 22 ובמקרה נודע לי כי מגיל 18 אני מחויב לשלם דמי ביטוח. לא הגיעו אלי שום טפסים בעניין ולא שמעתי מהם במשך ארבעת השנים הללו.
היות ולא רציתי שיצטבר לי חוב גדול פניתי בסביבות חודש מרץ האחרון במכתב ובו כתבתי שאני מעוניין לשלם את החוב. למכתב היתה מצורפת בקשה לביטול קנסות וריביות בשל מצבי הכלכלי וכן צורף אישור מקורי להיותי תלמיד ישיבה מגיל 18, מה שאמור להוזיל לי את התשלום.
לאחר כחודש התחלנו לקבל מכתבים ובהם דרישה לתשלום קנס על סך 5668 ש"ח. התקשרתי לביטוח לאומי לברר האם קיבלו את מכתבי והאם אני רשום שם כבן ישיבה. הפקידה טענה כי הם לא קיבלו את המכתב ואין לה את המסמכים הנדרשים. כמו כן, אני רשום אצלם כבן ישיבה רק מ 2003.
תמהתי בפני הפקידה כיצד למרות שהמכתב לא הגיע הם נזכרו בנו לאחר 4 שנים שלא שמענו מקיומם. התזמון נראה לי מוזר.
כאשר שאלתי זאת את הפקידה היא ענתה שהמוסד לביטוח לאומי אינו מודיע לאנשים שיש להם חוב אצלו אלא כל אחד צריך לבדוק מה מצבו. כשהזכרתי לה שבדקנו מה מצבנו ואז התחילו להגיע המכתבים ולמרות זאת הם טוענים שהם לא קיבלו את המכתב - לא היתה בפיה תשובה והיא שלחה אותי למלקת הגביה.
היות והאישור שנשלח הוא מקורי אין לי העתק שלו ויקשה עלי מאד להשיג אישור נוסף. אבקש לעדכן את הסטטוס שלי כבן ישיבה וכן לדעת כמה עלי לשלם, אם בכלל, לאחר קיזוז הקנסות והריביות.
בזבוז זמן רב, עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה