פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני< נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ויצמן 62 נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28\8 \06 היתקשרתי למשרדי ביטוח לאומי סניף נהריה.נאמר במענה קולי שאין מענה קולי עד ל29\9 06 היתקשרת בתאריך הנ''ל ושוב ענה לי המענה קולי.שוב אין מענה קולי ונא להיתקשר למיספר086509999 ניסיתי גם במספר זה אבל מיסתבר שבדיעבד מספר זה אינו מחובר.ואני שואלת היכן השרות לציבור?אני מרגישה מרומה ומנוצלת ע''י מוסד ממשלתי שצריך לתת מענה לקהל הרחב.
זמן\כסף\ ונסיעות מיותרות סוג הנזק :
לטפל בהם בכל חומרת הדין וללמד אותם שלא מקבלים משכו פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה