|
|
|
|
|
|
מענה אנושי בסניף נצרת עלית ומס' טלפון נכון. |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה שבועיים אני מנסה לדבר עם פקיד גביה בסניף נצרת עלית טל הרשום ע"ג טפסים של ביטוח לאומי בשעות ובימים הנקובים ומפנים אותי למוקד ארצי למענה אוטומטי. איך אפשר לפתור בעיות עם מענה אוטומטי ולא אנושי. כל רצוני הוא לבדוק ולשלם את חובו של בני לביטוח לאומי לא עפי דרישתם כי היא מוטעית.
|
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
המוסד לביטוח לאומי |
שם ותפקיד: |
שלום
אנו מאשרים קבלת פנייתך.
|
תגובה: |
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.
בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|
|