|
|
|
|
|
|
לא ניתו לקבל בירור טלפוני |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא ניתן בשום אופן לקבל בירור טלפוני.
למרות שהתיק שייך לאיזור חיפה ,נאמר לי שכל הפניות הם לירושליים בטל 6070*
ניסיתי במשך שעות ארוכות להשיג את המספר הנ"ל וכל מה שניתן לקבל זה תקליט שמנגן במשך שעה(בלי להגזים!!) "בטוח לאומי הנצחון שלי"
הוי והוי לנו עם נצחונות כאלה!
|
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
המוסד לביטוח לאומי |
שם ותפקיד: |
שלום
אנו מאשרים קבלת פנייתך.
|
תגובה: |
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.
בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|
|