פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות כלפי אשה קשת יום, היודעת מעט עברית. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביטוח לאומי- נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כותבת בעקבות תלונה של אשה קשת יום , המשלמת ביטוח לאומי, אך שפתה בעברית דלה.
גב' טניה לסקין המתגוררת במעלות עברה לפני כשנתיים לדירה שכורה מהדירה השכורה הקודמת.
טניהאמורה לקבל סכום כסף מחודש אוגוסט מביטוח לאומי ועדיין לא קבלה וזאת משום שאין מי שיקשיב לה בשפתה , כל הזמן טניה יוצאת מדלת ביטוח לאומי , כשהיא מובכת.
מדוע אין דובר רוסית אחד שיכול לדבר עם טניה ולאות את מצוקתה?
כספי סוג הנזק :
מנהל ודובר רוסית צריכים לשוחח עם הגברת וללבן את הע פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל תחום פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מאשרים קבלת פנייתך. תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.
בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה