|
|
|
|
|
|
לא ניתן להשיג טלפונית ולא ניתן לקבל אשור גם כשנואשים ושולחים בקשה בפקסde |
נושא התלונה: |
בורנשטיין יהודה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני גמלאי משטרה אשר עובד באופן חלק' בחב. "אפסייל". לפני כמה חודשים פניתי למחלקת תאום בטוח לאומי ובטוח בריאות של בטוח לאומי בירושלים. ואזקבלתי מהם אשור אותו מסרתי למעבידי הנוכחי באמצעות מנהל הישיר שלי. לצערי חב."אפסייל" ממשיכה לחייב אותי בדמי בטוח מלאים. פניתי אליהם ונתבקשתי להביא אותו אשור שנית. אי לכך ניסיתי תחילה להשיג את המשרד בירושלים טלפונית בין השעות 13.00-15.00 עלפי הוראות שמשמיע מזכירה אוטומטית . כשהדבר לא עלה בידי שלחתי פקס עם בקשה לקבל שנית את אותו האשור. מאזחלפו כ-3 שבועות לערך אך לא קיבלתי מהם לא אשורולא כלתגובה אחרת. אודה לכם מראש על טפולכם .
בכבוד רב
יהודה בורנשטיין
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת אשור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|