פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שירות שירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
השעה היתה 10 דקות לפני שלוש בצהריים כאשר היה אפשר לקבל שירות טלפוני .
האופציה היחידה שהתאימה לי בניטוב השיחות היה "מעסיקים" ואני עצמאי. ענתה לי בכבודה ובעצמה הגברת יהודית ,ביקשתי שתבדוק מכתב סטנדרתי שהגיע לביתי והיא התעקשה שהיא במעסיקים ואני עצמאי. ביקשתי שרק תציץ במחשב השאלה כל כך פשוטה והיא ניטבה אותי הלאה באמצע משפט. הגעתי למישהו שניטב אותי להשארת הודעה .
התקשרתי שוב, ושוב ענתה לי מיס שירות טוב יהודית. אמרתי לה יהודית זה אני מלפני שניה , אני עדיין בתווך השעה של לקבל מענה אנושי ושלחת אותי למישהו שהעביר אותי למענה קולי , איזה מן שירות זה . לא סימתי את המשפט והפלא ופלא עפתי שוב למענה קולי. בושה בושה בושה בושה ושוב בושה.
לא מספיק שעד שעונה לי מישהו אני צובר דקות בזמן אוויר בסלולרי , ועד שעונה מישהי אני מקבל תשובה של מישהי שכניראה הפרעתי לה ,אחר כך אני נשלח למענה קולי ובסוף מתנתקת השיחה ואתה מוצא את עצמך על סף התקף לב מעצבים ואין לך עם מי לדבר. תודה רבה ליהודית מסניף קרית חיים.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה