אי מענה לפנייתי< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החל מחודש יולי 2007 הנני סטודנט. פניתי טלפונית בחודש אוגוסט 2007 לביטוח לאומי, ע"מ שיישלחו לי פנקס שוברי תשלום חדשים, עקב היותי סטודנט. נאמר לי שעליי לפנות ישירות לסניף ביטוח-לאומי ולהגיש את הטפסים שם.
בסביבות חודש ספטמבר 2007 פניתי לסניף ביטוח-לאומי (רח' יצחק שדה, ת"א), לאגף: גבייה מלא שכירים, והעברתי ישירות לפקידה את הטפסים הנדרשים על לימודיי האקדמיים. היא עיינה באישורים ובטפסים ואמרה לי שתוך כשבוע-שבועיים אקבל הבייתה את פנקס שוברי התשלומים המעודכן.
אך עד עתה, כחודשיים לאחר פנייתי, לא קיבלתי את פנקס שוברי התשלום. וזאת לאחר ששילמתי את הסכום המלא עבור רבעון 3.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הפרש התשלום עבור חודשים: יולי-אוגוסט-ספטמבר, ושליחת פנקס חדש עבור החודשים הבאים (רבעון 4) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|