אי מענה לפנייתי< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 4/11/2007 שלחתי פנייה דרך האתר (מספר: 25500) בקצרה: אני סטודנט מחודש יולי 2007, מסרתי בחודש אוגוסט את האישורים לסניף ביטוח הלאומי בת"א, והפקידה עיינה באישורים ואמרה שתוך כשבוע-שבועיים אקבל לביתי את פנקס שוברי התשלום המעודכן.
עד היום, עברו כבר 18 ימים, ואף אחד לא טרח לשלוח לי את הפנקס, או אפילו ליצור עימי קשר טלפוני.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הפרש התשלום עבור חודשים: יולי-אוגוסט-ספטמבר, ושליחת פנקס חדש עבור החודשים הבאים (רבעון 4) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|