פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתר פניות רשמי '[email protected]' נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' ברנר 12/1 כפר סבא 44349 כתובת:
תיאור הבעיה:
הערה: תאריך האירוע האחרון היה יום ו' 11 בנוב' שוב חזר השיגור כאילו שוגר לכתובת לא נכונה. מה שחשב לי, הינו לקבל מענה לשאילתה, בהמשך למטה.
פניתי פעמיים לאתר '[email protected]' - על פי הרישומים, הוא אמור להעביר פניות לביטוח הלאומי. שלחתי משני מקומות שונים ללא הצלחה (חוזר אלי כאילו מוכר):
ולהלן התלונה שלא משיבים לה למעלה שלוש שנים:

שלום רב,

חסרה אופציה, של כיצד ניתן לפנות כאשר לא מגיעים לטיפול נאות מצד הביטוח הלאומי.
כוונתי הינה לגבי בעייה שעומדת על הפרק הרבה זמן ואין לה מענה. עד כה עמדתי בצד, אך משום שעברו למעלה משלוש שנים , נראה שזה מעבר לזמן סביר.
רעייתי, הגב' פנינה קציר מספר זיהוי 00634878-3 , נפגעה בבית הספר בו עבדה בטרם פרשה לגמלאות.
עברה בדיקות בבית חולים מאיר וקבלה חוות דעת רפואית על פגיעה בצלעות וגילו מים באחת מריאותיה. טפסים הוגשו וכיוב'
מניח שלא יהיה קשה לאתר את תיקה ולתת הסבר מניח את הדעת למה התיק לא זוכה לטיפול ואולצה להגיש תביעתה בסיוע עו"ד.
להתייחסותכם אני מודה מראש.
בברכה,
אריה קציר
נ.ב. נכון לכתיבת מכתב זה - למיטב ידיעתי גם לעו"ד אין מענה משביע רצון.
דוא"ל: [email protected]
רח' ברנר 12, דירה 1
כפר סבא 444349
טל': 09-7426631
כספי כמובן סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה