פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות במוסד לביטוח לאומי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע 5/08 נגשתי למוסד לביטוח לאומי לפתיחת עסק בשעה טובה.
במהלך 6/08 שלחתי בקשה למוסד לקבלת שובר תשלום,
ביום 1/7/08 אני מקבל מכתב מטעמם בו מצויין כי קיים חוב של 5093 ש"ח. וכי עלי להסדירו עד ל- 1/7/08 (יש לציין שתאריך המכתב 1/6/08 אך לאור שביתת הדואר קיבלתי אותו מאוחר).
לאחר שניסיתי ליצור קשר טלפוני ללא הועיל, נגשתי לפקידה במח' גביה לבירור פשר החוב. לדבריה ישנם חודשים מסויימים במהלך השנים 2001-2008 בהם לא מדווח ע"י המעסיקים הקודמים שלי כי עבדתי.
ולכן החוב גרר קנסות וסה"כ הגיע ל-5093 ש"ח כנ"ל.
הפקידה הייתה מוכנה לקזז מעט מהחוב ,ובחישוב מחדש דרשה לשלם 4229 ₪!
(לדבריה השמיטה את הריביות)

כאזרח שומר חוק ולא מתחמק מתשלום אני תוהה:

1. מדוע לא קיבלתי בזמן מידע בכתב מטעם בט"ל להסדיר את החוב? או אז הייתה קיימת אפשרות לבדוק את בעיית הדיווח מול המעסיקים שלי, ו/או להסדיר את החוב בעודו קטן.
2. דרישה זו של בט"ל אינה סבירה, לאור חובת המעסיקים (ביחסי עובד מעביד) לדווח.
כ"כ אין באפשרותי לאתר את חלקם.
3. מדוע לא מאפשרים לי לעכב את התשלומים בפרק זמן סביר עד לתום הבירור. נתנה לי ארכה של שבוע בלבד, לא מספיק כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע! ולבחון את העניין לעומק.

עד להיכן מגעת האטימות ?
מדוע אזרח שפועל כחוק ולא מתחכם עם הרשויות, צריך להכוות באש הבירוקרטיה והאטימות שמופגנים כלפיו ע"י פקידים המועסקים מטעם מדינת ישראל?
כספי סוג הנזק :
לא יודע מה הפיתרון...בשביל זה אני מתייעץ! פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה