פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שד ויצמן 13 כתובת:
מוקד תאום דמי ביטוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התבקשתי לעדכן את פרטיי הבנק שלי לצורך החזר תשלום, שלחתי בפקס והתקשרתי לוודא כל פעם ענו לי שלא קיבלו את הפקס, לאחר כמה נסיונות כשהתקשרתי לוודא ענתה לי אחת המוקניות ממוקד תאום הביטוח בירושלים ועוד לפני שהסברתי לה היא צעקה ואמרה שאין לה פקס והתחילה לדבר אליי בצורה ככ משפילה ביקשתי לדעת את שמה או לדבר עם אחראית. באותה הרגע היא אמרה שהיא לא עובדת אצלי ו ניתקה לי בפרצוף ולא ענתה יותר לטלפונים שלי. לצערי אני לא יודעת את שמה אבל זה קרה היום בשעה שלוש בצהריים כך שאוליי לאחראים עליה יש דרך לדעת ולטפל בשירות הלקוי והמשפיל.
עלבון סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה