פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיאום דמי ביטוח< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בפניה למוקד דמי ביטוח לקבלת אין מענה אנושי. אתה אמור לשלוח פקס עם תלושי השכר, אך אין כל אפשרות לדעת אם הפקס התקבל ומה עלה בגורל הבקשה, שלא לדבר על החזר.
שלחתי לשם 2 פקסים ב-23 במרץ ואין למי לפנות כדי לודא הנושא. בסניף הביטוח הלאומי במקום מגורי אמרו שזה כבר לא בתחום אחריותם ויש לפנות למחלקה הזו בירושלים שכמו שכתבתי אין מענה אנושי.הטלפון שם: 02-6709652 מודיע לך לפנות בפקס לטל: 5127408.
מענה אנושי ומיד פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות ביטוח לאומי סנ שם ותפקיד:
התלונה לא שייכת לסניף רמלה. תגובה:
נא הפנו לסניף המטפל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה