|
|
|
|
|
|
טרטור טלפוני ללא תשובה |
נושא התלונה: |
פאר מימון |
שם/כינוי: |
יום שני 12 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שני השבוע עליתי לרכבת לתל אביב בקריות וחייגתי לביטוח לאומי על מנת לברר לאימי דבר מה בנוגע לקבלת דמי ביטוח שמגיעים לה.
חייגתי למענה הטלפוני למחלקת נכות. לאחר המתנה של כחמש דקות עם התקליט ענתה לי גברת שלמשמע בקשתי אמרה זה לא אצלי זה בסיעוד. תתקשר למספר הבא...
התקשרתי לסיעוד ושוב המתנתי כחמש דקות עד שענו לי ...
ואז שוב זה לא אנחנו זה בטלפון זה וזה...
התקשרתי ושם ענה לי מענה קולי אנו לא נמצאים ב 02 אלא ב08 בטלפון שלהלן.
התקשרתי ל08 ושוב... המתנה של 9 דקות עם התקליט ואז שוב זה לא אצלינו זה בירושליים בנכות. הסברתי שדיברתי עם הנכות אז היא הסבירה שיש שתי מחלקות נכות. בעודה מוסרת לי את הטלפון במחלקה ההיא נותקה השיחה...
מאז אני תוהה האם לנסות שוב....
|
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|