פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום דמי אבטלה וחוסר אחידות במידע בין הפקידים השונים נושא התלונה:
גולדברג יריב שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רוטשילד פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי יריב גולדברג כבן 28 וגר בפתח תקווה. הייתי מובטל בשל פציעת עבודה במשך חמישה חודשים, וכיום אני מועסק מזה כחודש בחברת טויס אר אס. במשך כל התקופה שהייתי מובטל לא היו לי הכנסות כלל וכמו כן לא קיבלתי דמי אבטלה. אני בקשר קבוע עם סניף המוסד לביטוח לאומי בפתח תקווה, וברצוני להתלונן על העיכוב הרב בטיפול בתביעתי לדמי אבטלה.מספר פעמים הייתי צריך למסור את אותם הטפסים בשל כך שלא מצאו את המקוריים בסניף, מספר פעמים הייתי צריך לחזור ולהמציא אישורים אשר נאמרו לי בעבר שאין לי צורך בהם, פקידים מסוימים אומרים לי שעלי לעשות כך ואילו אחרים מבטלים אותם ואומרים כי אני צריך לעשות אחרת. אני לא מבין מדוע עלי להיות בספקות באשר לטיפול בבקשה כל כך פשוטה. אין לי כל כוונה להיות לנטל על המערכת הציבורית וכבר התחלתי עבודה חדשה. אני רק רוצה לקבל את המגיע לי כמבוטח אצלכם. כמו כן הגשתי תביעה לדמי פגיעה בגין פציעת עבודה, ולאחר חמישה חודשים של סחבת שלחתם לי מכתב כי תביעתי לא התקבלה. אני לא מבין כיצד תביעתי לא התקבלה אם הפקיד שלקח ממני עדות בשבועה טען באוזני כי בקשתי מוצדקת אך היא משויכת לתחום מחלות מקצוע. כיצד נציג ציבור שלכם יכול לומר לי משהו אחד, ופקיד ציבור אחר שולח לי מכתב עם תשובה שונה לחלוטין, האם לא קיימת אצלכם אחידות בהבחנה בין מקרים ונהלי עבודה מסודרים?
אודה לכם באם תוכלו לזרז עבורי את קבלת דמי האבטלה היות ואשתי מביאה הכנסה של 2000 ש"ח בחודש במקרה הטוב והחובות שהצטברו לי במהלך התקופה בה נאלצתי לשהות בבית עולים על כל מסגרות האשראי שלי ואין לי למי לפנות בעזרה.
בתודה מראש,
יריב גולדברג
תשובה באשר לסטטוס בו אני נמצא בביטוח לאומי ותשלום פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.

אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.
תגובה:
בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה