פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות וטיפול לקוי נושא התלונה:
דרורי galia שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני אם חד הורית ובעבר כאשר פניתי לביטוח לאומי ע"מ לחתום ולקבל אבטחת הכנסה כמגיע לאמהות חד הוריות נתבקשתי להגיע עם כל האישורים, לאחר שהצגתי את הכל כולל מכתב פיטורין מעבודתי נשלחתי על ידיהם לחתום, לאחר 3 שבועות שחתמתי הגעתי למשרדיהם שוב לברר משהו והפקידה בקבלה הודיעה לי שבכלל לא מגיע לי לחתום ואינה יודעת מי שלח אותי לחתום לא היתה אפשרות להגיע את הפקידה ששלחה אותי לחתום בשום אופן טענתם היתה שבגלל שהגרוש שלי הינו לא תושב המדינה כי חי יותר משנתיים בחו"ל לא מגיע לי לחתום ואני הרי באתי לבקש אבטחת הכנסה כמגיע לפי חוק ולא מזונות שברור לי שאין להם ממי לגבות כי אינו תושב ישראל, הזלזול הרב שקיבלתי וחוסר היחס גרם לי להבין באיזו מדינה אנו חיים ואיזה יחס מקבלת אם חד הורית שהחליטה לחיות את חייה כאן ולא להמשיך והשאר ולסבול ליד הגרוש שלה בחו"ל. כאשר נסענו לחו"ל לא הודענו לביטוח לאומי על שעזבנו והם המשיכו להעביר את קצבת הילדים המגיעה לו כאשר חזרתי לארץ הם מיהרו לבוא ולדרוש את החוב בחזרה, ולהוריד מידי חודש בחודשו את המגיע להם, בתור חד הורית שמפרנסת לבד כי אין שום חוק שיעמוד לצידי ויאפשר את העברת המזונות משם במלואם, בזמן או אם בכלל אני חושבת שזו חוצפה וחוסר התחשבות מוחלט החוקים הקרים והיבשים של ביטוח לאומי וכמו כן היחס שאתה מקבל אם החלטת לחיות פה ולנסות לחיות בכבוד. הגיע הזמן שמישהו כאן יתעורר ויעשה משהו גם לטובתינו ולא יהיה צורך לצעוד לאורך מדינה שלמה או לשבות רעב כדי לעלות לכותרות וא"כ שוב ישכחו מי אנחנו.
כל הכבוד להוגי אתר זה והלוואי ובאמת משהו יזוז כאן

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל תחום פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום

הננו מאשרים קבלת פנייתך.
אנו מבררים העניין ובתום הבירור נשיב לך ללא צורך בפנייה נוספת.

בכבוד רב,

יוסי סרי
מנהל תחום פניות הציבור
המוסד לביטוח לאומי



תגובה:
בתום הבירור נשיב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה