ועדה רפואית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
פלי"ם 8 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני עדיין מזועזעת ומעוצבנת מן הישיבה בועדה רפואית של הביטוח הלאומי בחיפה חדר 105 אליה הוזמנו מנהרייה לדיון בעירעור בעלי ( בן 75, אחרי שני ארועים מוחיים) על החלטות קודמות של הועדה . הטיפול בתביעתו של בעלי נגד ביטוח לאומי ומס הכנסה התחיל לפני 9 שנים ועבור "הזכות" להופיע לפני הועדה היום שילמנו לפני 4 שנים 850 ש"ח. למרות שהגענו ראשונים, המזכירה ברוריה הכניסה קודם אנשים ההגיעו והיו רשומים אחרינו, ובמקום השעה 5:00 נכנסנו אחרי 6:00 . הגברת ברוריה ניהלה את הישיבה בטון לוחמני, שתלטני, חסר סבלנות ונימוס כלפינו וכלפי עורך הדין שיצג אותנו.היא לא היתה מוכנה לשמוע את טעוני עורך הדין, לא רצתה לרשום את טיעוניו כפי שנדרש ולא רצתה לתת לו לקרוא את מה שרשמה. לרופאים שנוכחו לא היתה כמעט כל אמירה בעיניין, ונראה לי מוזר שהיא, המזכירה , עושה בועדה רפואית כבשלה. היות ועורך הדין,רונן, עמד על זכותו לדבר ולתקן את הנרשם על פי הנאמר, הגברת התעצבנה, הודיעה שהיא פוסלת את הועדה וקראה לביטחון לזרוק אותנו - את נציגנו החוצה. האם זאת התנהגות נורמטיבית של פקידה במוסד ציבורי כלפי הציבור שלא רק משלם את משכורתה אלא גם סובל וסבל מעינוי דין חוסר כבוד וחוסר התייחסות במשך למעלה מ - 9 שנים? ומדוע אין לה סבלנות לשמוע את טיעוני עורך הדין 5 דקות? אנחנו חיכינו לה, יותר נכון, לועדה, מעל לשעה וחצי למרות שהגענו לפני הזמן.זמנו של האזרח הפקר?
על אף שדובר על ועדה רפואית, הרופאים לא הכירו את התיק, לא הכירו ואינם מכירים את בעלי על כל מחלותיו שנגרמו לו כתוצאה מן האירועים שעבר בשנת 1996 ו - 2000. במצב הנתון קשה להאמין, אך פקידה עצבנית וחסרת סבלנות עומדת לקבוע את זכאותו של בעלי להחזרים ממס הכנסה להם הוא אמור להיות זכאי ע"פ חוק .
מחכה לתגובתכם המהירה.
בכבוד רב
לאה גרוס (אישתו של משה גרוס 43008879)
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ועדות הרפואיות יעילות, מקצועיות,מנוהלות ע"י רופא, ולא מזכירה,שמעוניין לעזור לפונה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|