פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובתכם מתחמקת בקשר להעברת כספי חסוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2003 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תשובתכם :"הגמלה המגיעה לאמך משולמת לקרן לטיפול בחסויים..." -לא עונה, מה קרה לגמלת החסויה בתקופה 25.8.03 -1.1.04 (לפני שהקרן לחסויים מונתה לאפוטרופוס ע"י ביה"מ). בשאלתי הבהרתי שנציגכם פעל לא כשורה בהעברת הכספים לח"ן לא של החסויה, כלהלן:
באופן תמוה ! ביטוח-לאומי איפשר העברת קיצבת הנכות (100% נפשית) של אימי- חסרת יכולת שיפוט ועוד, ושל אבי בן ה-80 כשגסס, מח"ן הבנק שלהם בר"ג (בו הופקדה, במשך עשרות שנים), לח"ן לא שלהם במצפה-רמון (לא היה אפוטרופוס) .
כך התאפשר עושק וגניבת קצבתם. דבר שהיה נמנע ,עם מעט תשומת לב, כי לא ייתכן שקשישים יעברו בסוף ימיהם מר"ג למצפה-רמון ובייחוד כשהנכות היא פסיכיאטרית.
--מאחר ובעל הח"ן שנהנה מכספי הקצבאות מקורב לאישי ציבור במצפה-רמון, מתעורר החשד שהיו שעזרו לו לממש הרמייה.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
אנו מאשרים קבלת פנייתך. תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה