פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחידות לגבי הנהלים בין המוקדנים במוקד הטלפוני נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במוקד הטלפוני של הביטוח הלאומי, המוקדנים מוסרים מידע סותר, חוסר האחידות בין המוקדנים הינו גדול מאוד.
המוקדנים אינם מסייעים לפונה ומוסרים לו מידע חלקי.
אני הפסקתי לעבוד לפני כחודשיים, ולפני כחודש הגשתי בקשה לקבלת דמי אבטלה.
במהלך החודש התקשרתי מספר פעמים למוקד כדי לעקוב אחר הבקשה.
מידע סותר נמסר ממספר מוקדנים.
במהלך התקופה השתבש מצב החשבון שלי בבנק, לכן התקשרתי לביטוח הלאומי כדי לבקש שיעבירו את הקצבה לחשבון אחר, המוקדנית מסרה שאני יכול לקבל את הקצבה באמצעות דואר מקוון ואין צורך בחשבון בנק.
מספר ימים אחר כך, פניתי שוב למוקד כדי לבדוק אם קיבלו את הבקשה ששלחתי אליהם בפקס.
נענינתי ע"י מוקדנית אחרת, שאמרה לי שאין אפשרות לקבל את הקצבה בדואר.. ושעלייל גשת לסניף הבנק שלי ולפתור את הבעיות שלי מול הבנק!!!!!!!!
הסברתי לה שאני מובטל, וכבר יותר מחודשיים שלא קיבלתי כסף, ושיש לי אשה ושתי בנות שעליי לפרנס, וכי השיטה בה הם פועלים רק גורמת ליותר עויני=ות כלפי הביטוח הלאומי, וכי בכלל ההרגשה כי מדיניות המוסד הינה הסתרת מידע מהאזרחים, כדי שלא נוכל למצות את זכויותינו... וכי אני אמור לקבל לחשבון הבנק את הכסף בימים הקרובים, אולם לא אוכל למשוך את הכסף בגלל שאני בחריגה בחשבון.
המוקדנית שוב חזרה על כך שעליי לפתור את הבעיות שלי מול הבנק, וכי הביטוח הלאומי אינו אחראי לזה.
לבסוף הסבירה לי כי בפשטות, אני יכול לגשת לבנק הדואר, לפתוח חשבון ולקבל לשם את הקצבה!! שאלתי למה לא הוצעה לי האפשרות הזו מההתחלה, ולמה רק עכשיו, יומיים לפני שאני מקבל את הקצבה... בכל מקרה, הכסף נכנס לחשבון הבנק, ולא יכולתי להשתמש בו..
הבעיה העיקרית שלי מול הביטוח הלאומי הינה שהמוסד הזה, אינו מהווה רשת תמיכה לנזקקים לו, להיפך, מסתירים מידע, או מוסרים מידע חלקי ובכך מטרטרים את האזרחים -בתקווה שייתייאשו ולא ימשיכו בהילכים- ורק הביטוח הלאומי מרוויח מזה

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
שייך לאזור הצפון תגובה:
נא הלפנות לסניף המטפל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה