|
|
|
|
|
|
אי מתן תשובה וסחבת איומה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ3 חודשים העברתי לביטוח הלאומי השלמת מסמכים לבקשתם להמשך טיפול בתביעה לנפגעי עבודה צלצלתי מס' רב של פעמים למוקדנים ותמיד אותה התשובה-העיניין בטיפול
כמה זמן לוקח לטפל בעיניינים כל כך חשובים שדחייתם מסיבה נזק וצער רב לאדם הפרטי
האם בשביל כזה מוסד אנחנו מפרישים כל חודש מהמשכורת שלנו?למה הכל חייב להיות כל כך מסובך ומסורבל-האם כך מנהלים מוסד ציבורי?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
מזכירות הסניף |
שם ותפקיד: |
שייך לסניף ירושלים |
תגובה: |
נא העבירו לסניף המטפל |
פתרון: |
|
|
|