פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור אוכלוסיות נזקקות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
על מנת לקבל הנחה בארנונה, נדרשים מבקשי ההנחנ שהם לרוב קשישים, מוגבלים ונתמכי סעד למיניהם להמציא לרשות המקומית אישור מביטוח לאומי על מצבם.
הקשיש לאלץ לגרור רגליו למוסד לביטוח לאומי, לקבל את הטופס ולכתת רגליו למשרדי העירייה, לעמוד שעות בתור ולהגיש את הטופס על מנת חלקבך הנחה בארנונה. זהו מצב הזוי בעידן המיחשוב וחוסר רגישות משוועת למצבם של הניזקקים. כל תחילת שנה אני עד למחזה המשפיל הזה. כאשר פניתי לעיריית נצרת עילית ושאלתי מדוע אין הם מקבלים-באופן אוטומטי את רשימת הזכאים. נעניתי כי זו דרישתו של המבקר. כאשר תיארתי בפניהם את הסבל אותו עובר הקשיש על מנת להמציא טופס זכאות- נעניתי כי אין מה לעשות. לטעמי, יש ויש וניתן בהחלט להעביר את רשימות הזכאים מביטוח לאומי לעירייה. גם העירייה עובדת כפול, תחילה הם שולחים דרישה לתשלום ארנונה מלא, וכאשר מוצגים בפניהם טפסי הזכאות- שולחים הם ארנונה מתוקנת. אם זו אינה חלמאות, אזי איני יודע חלמאות מהי.
אודה לכם על טיפולכם בסוגייה זו, בשם אימי ואלפי קשישים ונזקקים אחרים.
בזבוז סוג הנזק :
העברת טפסים באצעות המחשב מהביטוח לאומי לעיריה הנוגעת פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת הסניף שם ותפקיד:
לא שייך לסניף רמלה תגובה:
יש להעביר הפניה לסניף נצרת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה