|
|
|
|
|
|
אין התייחסות לאחר קנייה |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
שער העיר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נקנו ע"י חברה 3 זוגות נעליים בקנייה אחת - כאשר חזרנו לחנות עם זוג אחד (בקופסא כמובן), לאחר כשבועיים וחצי - נמסר שלא מחליפים סנדלים כי עברו יותר
מ 14 יום. המנהל לא היה בחנות וביקשו להתקשר כדי לדבר איתו. לאחר 3 הודעות שהמנהל לא מחזיר תשובה - המנהל ענה לטלפון ואמר שאין לו זמן "כרגע" ושאשאיר את מס' הטלפון שלי - שוב השארתי מספר אך עד היום מעל חודשיים - אין מענה.
כמובן שחברתי ואנוכי שמנו X גדול על החנות. אין שירות ואין יחס לאחר קנייה!!!
|
בזבוז זמן, אכזבה, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מה הבעיה להחליף זוג סנדלים? למה לא לנסות לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טבע נאות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|