אי עמידה בהתחייבות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים לערך, בעת נסיעה לחו"ל עובדת של סקאל דיוטי פרי הציעה לי להצטרף למועדון הלקוחות של חברת סקאל זאת בעלות, תמורת מספר הטבות שהעיקרית בינהן היתה שובר לסוף שבוע חינם בבית מלון מוביל בארץ.
למרות ההתחייבות ולמרות שאני משלם את דמי החבר מזה תקופה ארוכה לא קיבלתי את השובר המובטח.
פניתי מספר פעמים לחברת סקאל, הן במכתבים, פקס ושיחות טלפון אולם החברה סירבה לשלוח את השובר.
הצעתה היחידה היתה שובר זיכוי בסך 50 ש"ח שהוא פחות מ-10 אחוז משווי ההטבה שהם התחייבו לתת, הצעה שכמובן סירבתי אליה.
עצוב שחברה כה גדולה המהווה מונופול של מוצרי החשמל בדיוטי פרי, בוחרת להתעלם מהתחייבות שלה כלפי הלקוחות, התחייבות שבגינה היא גובה כסף!
|
כספי |
סוג הנזק : |
מתן שובר הנופש המובטח או פיצוי חליפי שווה ערך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|