פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר DVD HYUNDAI 9000 של סקאך דיוטי פרי ושרות הלקוחות שלהם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב28/04/05 רכשתי DVD HYUNDAI 9000 בסקאל דיטי פרי, ביחד עם חבילת דיסקים VIVENCO. כשניסיתי להקליט הכל יצא מעוות. לאחר ניסיונות לא מוצלחים לקבל שרות טלפוני או דרך אינטרנט ( פניה 28727 מ17/08/05 לא נענתה עד היום ) נואשתי והלכתי לקבל שרות מסניף סקאל גלילות ( 21/08/05 , מס'40277 ). ב7/09/04 מאחר ואף אחד לא חזר אלי הלכתי לסיף גלילות וגיליתי שנסגר.שוב אין ספור טלפונים למספרי סקאל עד שקיבלתי את המעבדה ואמרו שהמכשיר יחזור לסניף סירקין.את המכשיר קיבלתי לפני החגים ללא שום ממצא. רק אמרו שהדיסקים שהם עצמם מכרו לי לא מתאימים למכשיר והמליצו על דיסקים אחרים. שוב ניסיונות להקליט, שוב לא הצלחתי, הפעם עם תופעה של קיפאון המכשיר. שוב מעבדה, שוב 3 שבועות ולא עשו כלום, שוב לקחתי את המכשיר ושוב הוא לא מצליח להקליט יותר מכמה דקות. זאת למרות שקניתי את הדיסקים שהם המליצו.
בנוסף, גיליתי באתר ZAP, בדעות קונים, שאני לא היחיד עם עוגמת נפש מהמכשיר הזה.
תלונתי היא על המוצר DVD HYUNDAI 9000 - היה אסור לשווק מוצר כה נחות.
כמו כן תלונתי גם על השרות המגושם, איטי ולא מקצועי של המעבדה.
בפנייתי דרך האתר SAKAL.CO.IL (מס' פניה 2976 מ6/11/05 ביקשתי החזר כסף ).
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כסף דחוף והורדת המכשיר מהמדפים פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה