פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש שניתן לתיקון ואין התייחסות מהמעבדת שרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה תעופה לוד- חנות SAKAL כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.6.05 קניתי מכשיר MP3 בחנות SAKAL DUTY FREE בבן-גוריון.בתאריך 9.9.05 מסרתי אותו לתיקון במעבדת שרות סגל-צוריאל ברח' ברקת 4 נתניה טל 09-8610678 . כרטיס שרות מס. 119631.נכון להיום 8.11.05 לא תוקן המכשיר ולא נמסר לי כל אינפורמציה לגבי מתי יתוקן.טלפונים רבים התקשרתי ואין שום התייחסות מ SAKAL לגבי התיקון שנמסר להם. ממש שרות גרוע ביותר. מומלץ לא לקנות יותר ב SAKAL אם אחרי חודשיים שוכב שם מכשיר ללא כל התייחסות אליו....
טלפונים רבים סוג הנזק :
מבקש שיחליפו לי מיידית למכשיר חדש ויפצו אותי על עג פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה